Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design osobní ponorky pro výzkumné účely
Král, Ondřej ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je koncepční design osobní ponorky pro výzkumné účely. Hlavním cílem je řešení analyzovaných problémů, splnění technických požadavků, vhodné řešení ergonomie a tvarování vůči prostředí, ve kterém plavidlo působí.
Design ponorného pozorovacího plavidla
Macháčková, Petra ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout design ponorného pozorovacího plavidla. Najít inovativní přístup k navrhování a modernizaci v oblasti designu zvoleného tématu. Tato práce ukazuje kreativitu autora a schopnost splnit požadované zadání v určené době s odpovídající úrovní diplomové práce. Neboli přenést navrhované plavidlo z čistě funkčního produktu na esteticky vyváženy objekt s vyřešenou ergonomií a znalostí současnych materiálů.
Jaderná zařízení v dopravě
Bartošek, Nikola ; Maar, Tomáš (oponent) ; Suk, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří základní přehled použití jaderných zařízení v dopravě. Zaměřuje se na vývoj a aplikaci technologie. Na úvod je zmíněn stručný vývoj jaderné fyziky a hledání vhodných aplikací na počátku jaderného věku. Hlavní část práce se zabývá využitím jaderných zařízení v námořní a vesmírné dopravě. Je pojednáno o typech reaktorů jaderných ponorek, hladinových válečných a civilních lodí. Je zmíněna problematika vyřazování z provozu a nakládání s jaderným zařízením po ukončení služby. Dále je popsána technologie radioizotopových a reaktorových článků. V poslední části je poukázáno na možnosti využití jaderných zařízení pro pohon tepelných a iontových motorů.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
The Argentine-Brazilian bilateral nuclear verification protocol in the light of trust-building cooperation theory
Argüello, Facundo ; Parízek, Michal (vedoucí práce) ; Doboš, Bohumil (oponent)
Argentinsko-brazilský bilaterální jaderný verifikační protokol ve světle teorie spolupráce pro budování důvěry Argüello, 2023 Abstrakt Cílem této práce je identifikovat důvody, proč ABACC stále úspěšně získává silnou podporu od Argentiny, Brazílie a NSG, a předpovědět dopad, který bude mít podepsání Dodatečného protokolu MAAE Brazílií při hledání jaderné ponorky v rámci projektu PROSUB. Tato práce analyzuje ABACC z perspektivy neo-institucionalistické teorie režimů, vzorců spolupráce, racionálního designu a studií týkajících se centralizace, nezávislosti a problémů vynucování mezinárodních organizací. Závěrem lze konstatovat, že ABACC je úspěšný díky dvěma hlavním faktorům. Zaprvé, jeho důvěryhodnost a reputace jsou pro oba státy členy výhodné, protože zaznamenávají podobné prestižní zisky z úspěchů této instituce. To je způsobeno tím, že agentura zohledňuje zájmy obou zemí. Zadruhé, ABACC je výsledkem pečlivě navržené institucionální struktury, která klade důraz na centralizaci, nezávislost, vysokou kvalitu informací a důsledné uplatňování bilaterální symmetry mezi Argentinou a Brazílií. Pokud jde o dopad brazilského projektu jaderné ponorky, tento projekt může ohrozit úspěch ABACC, protože změní zájmy Brazílie, které již nebudou do agentury zapadat. To znamená, že jak Brazílie, tak Argentina budou mít...
Design osobní ponorky pro výzkumné účely
Král, Ondřej ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Rubínová, Dana (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je koncepční design osobní ponorky pro výzkumné účely. Hlavním cílem je řešení analyzovaných problémů, splnění technických požadavků, vhodné řešení ergonomie a tvarování vůči prostředí, ve kterém plavidlo působí.
Síťová hra: Hon na ponorku
Kudrna, Jiří ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje návrh a implementaci 2D hry Hon na ponorku. V této hře ovládá každý hráč svoji ponorku a snaží se zničit své protivníky. Hra umožňuje hru více hráčů přes počítačovou síť i u jednoho PC. Aplikace je vyvíjena v programovacím jazyku C++ s pomocí Qt frameworku. Jedná se o multiplatformní aplikaci.
Design ponorného pozorovacího plavidla
Macháčková, Petra ; Chorý, Tomáš (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Hlavním cílem diplomové práce bylo navrhnout design ponorného pozorovacího plavidla. Najít inovativní přístup k navrhování a modernizaci v oblasti designu zvoleného tématu. Tato práce ukazuje kreativitu autora a schopnost splnit požadované zadání v určené době s odpovídající úrovní diplomové práce. Neboli přenést navrhované plavidlo z čistě funkčního produktu na esteticky vyváženy objekt s vyřešenou ergonomií a znalostí současnych materiálů.
Jaderná zařízení v dopravě
Bartošek, Nikola ; Maar, Tomáš (oponent) ; Suk, Ladislav (vedoucí práce)
Bakalářská práce vytváří základní přehled použití jaderných zařízení v dopravě. Zaměřuje se na vývoj a aplikaci technologie. Na úvod je zmíněn stručný vývoj jaderné fyziky a hledání vhodných aplikací na počátku jaderného věku. Hlavní část práce se zabývá využitím jaderných zařízení v námořní a vesmírné dopravě. Je pojednáno o typech reaktorů jaderných ponorek, hladinových válečných a civilních lodí. Je zmíněna problematika vyřazování z provozu a nakládání s jaderným zařízením po ukončení služby. Dále je popsána technologie radioizotopových a reaktorových článků. V poslední části je poukázáno na možnosti využití jaderných zařízení pro pohon tepelných a iontových motorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.